Ürün Açıklaması
SUBAP ITICI LIFT (YAGLI) ERA-CERATO-RIO-I20-BLUE-CEED-I30 1.5-1.6 CRDI – STAREX 2.5 CRDI- SORENTO 2.5 CRDI ALBEA DOBLO 1,3 P206 P307 P107 BIPPER C1 C2 C3 XSARA DV4TD (1,4HDI 8V) FIESTA FUSION 1,4TDCI 8V PARTNER II BERLINGO II C3 C4 P208 P301 C4 (B7) DS4 DS3 DS5 DV6DTE (1,6HDI 8V / 16V) P307 MERCEDES
IOE-HYU
0942.89; 30711499; 96 509 813 80; 22231-4A001; 942.89; 642 050 02 80; 22231-4A000; 11 33 7 805 974; 3M5Q6500BA; A642 050 02 80; 007 805 974; 96 509 513 80; 1 319 249; 96 509 512 80; 8653825; 7 805 974; 8653746; 654 050 73 01; 12891-67G01; A654 050 73 01; 96 509 812 80; 30711897; 8653752; 31216640; Y603-12-101; 30725160; 665 050 10 25; 30759038; 05175440AA; 06J109423; 6650500025; 9464396380; 24610-03000; 022109423D; 0942.42; 022109423C; 0003066V003000000; LR073777; 4S7Q6C501AA; BL18T1007040; 4431246; 9636848480; AJ813305; SU00100558; 9637858380; 2S6Q6500AA; A 668 050 01 80; MN960097; 14580R9G0030; 1146061; 0942.52; 0942.53; 642 050 00 80; 22231-2A000; 2S6Q6500AB; 1323400Q0A; 1289167G01000; 93161686; 668 050 01 80; 9632372480; A 642 050 00 80; 7701062312; Y40112101A; 1487788; 0942.51; 1600500180;
Garanti ve İade Koşulları
Nasıl göndereceğim?
- “Hesabım” > “Siparişlerim” > “İade-Değişim” adımlarını takip ederek iade edilecek ürün ve iade nedenini seçiniz. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçiniz.
- Gönderinizi kargoda zarar görmeyecek şekilde bir kutu içine yerleştiriniz.
- İade talebinizi oluşturduktan sonra ekranda çıkan iade kargo kodu ile birlikte en yakın PTT kargo şubesine iade ürününüzü teslim edebilirsiniz.
İadem kaç gün içinde yapılır?
- Ürün depomuza ulaştıktan sonra hızla kontrol edilir.
- Olumlu sonuçlanan iade işleminiz 5 iş günü içinde kartınıza yansıyacaktır.
- İadeye uygun olmayan gönderiler için sizi bilgilendiriyor olacağız.
Ürün iadesinde dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
Hızlı iade seçeneği 30 günlük cayma süresi için geçerlidir.
- İade etmek istediğiniz siparişi ve ürünleri seçerek, iade formundaki bilgileri tamamlamanız gerekmektedir.
- Kargo görevlisi gelmeden önce iade edilecek ürünlerin, hasar görmeyecek şekilde ayrıca bir kutu içine koyarak hazırlanmış olması gerekiyor. Paketlenmemiş, ağzı açık olan ürünler, kargo şirketinin ürün taşıma koşullarına aykırı olduğu için teslim alınmayacaktır.
- Satın aldığınız ürünün iadesi sistemsel olarak kampanya veya promosyon hesaplaması ile tamamlanır.
- Hediye çeki olarak kazanılan ürün ya da ürünlerin iadesinde, hediye çeki iptal olur. Eğer çek iade işleminden önce kullanılmış ise oluşan fark iade bedelinden düşer.
- İade ürünleriniz depomuza teslim edildikten sonra kontrol edilerek 2 iş günü içinde sonuç bilgisi paylaşılacaktır.
- Anne ve bebek sağlığı için orijinal ambalajı açılmış ürünlerin iade ve değişimi bulunmamaktadır.
- Kullanılmış ürünlerde yaşanabilecek teknik sorunlar Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nın belirlediği kapsamlara göre değerlendirilir. Bu ürünlerin Türkiye’de bulunan yetkili teknik servisler tarafından, garanti kapsamı dahilinde incelenmesi gerekmektedir.
- Kurumsal fatura seçeneğiyle verilen siparişlerde, iade talebi girilmemelidir. Eğer ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu ‘iade faturası’ ve ‘iade irsaliyesi’ (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iadeleri yapılmamaktadır.
Bunun dışında yapılacak olan iadeler için dikkat edilmesi gerekenler:
- Ürünü orijinal faturası ile birlikte göndermeli ve faturanızı mutlaka göndereceğiniz paketin içerisine koymalısınız.
- Faturasız gönderilen iadeler kabul edilmemektedir. Faturanın arka yüzündeki iade formu eksiksiz doldurulmalı ve iade alanı imzalanmalıdır. İade formunda yer alan açıklama alanları ve iade nedeni eksiksiz ve dikkatli doldurulmalıdır.
- Ayıplı ürünler için iade ya da değişim tercihi mutlaka seçilmelidir.
- İade edeceğiniz ürünün kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş ya da paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir.
- İade etmek istediğiniz ürünleri tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile göndermeniz gerekmektedir. Ürünler adresimize gönderilirken orijinal kutusu zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmelidir. Yani; ürünler kargoya direkt orijinal kutusu ile değil, orijinal kutusunun koruyucu bir koliye yerleştirilmesinden sonra gönderilmelidir.
- Eğer ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu ‘iade faturası’ ve ‘iade irsaliyesi’ (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iadeleri yapılmamaktadır.